Indicatorul de performanţă (nr. articolului) |
Obiectiv |
01.01.2016 – 30.09.2016 |
IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării la SNT (art.5) |
98% |
100% |
IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a solicitărilor de acces (art.6 lit(a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP4 – Informare cu privire la reluarea prestării serviciului (art.8 (1) lit.(a) şi (b)) |
95% |
100% |
IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului şi reluarea acestuia (art.9 (1)) |
100% |
100% |
IP6 – Rezolvarea reclamaţilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale (art.10 (1) lit (a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă (art.11 alin(2)) |
95% |
100% |
IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, decurgând din alte reglementări ale ANRGN (art.12) |
95% |
100% |
IP11 – Indicatori de siguranţă (art.15 (1) lit. (a)) RCA (art.15 (1) lit. (b)) NAP (art.15 (1) lit. (c)) NAPT |
maximum 8,3% |
7,6% |
0,8 |
0,01 |
|
0,1 |
0,00 |
IP10 - Tel Verde: 0800872674 se găseşte pe pagina de internet a societăţii www.transgaz.ro
IP10 – Tel Verde pentru solicitanţi/utilizatori SNT
1. Numărul total de apeluri primite în perioada 01.01.2016 – 30.09.2016.
LUNA |
NUMAR APELURI |
Ianuarie |
18 |
Februarie |
4 |
Martie |
7 |
Aprilie |
7 |
Mai |
15 |
Iunie |
14 |
Iulie |
17 |
August |
14 |
Septembrie |
9 |
Octombrie |
- |
Noiembrie |
- |
Decembrie |
- |
TOTAL |
105 |
2. Număr de apeluri aferente categoriilor de probleme.
Conţinutul apelurilor:
- solicitare informaţii despre modul de obținere a avizelor pentru autorizația de construcție – 35 apeluri;
- solicitare informaţii despre dividende – 6 apeluri;
- solicitare număr de telefon al E-ON Gaz Mediaș/GDF SUEZ - 7 apeluri;
- solicitare informații racordare la sistemul de transport gaze naturale – 9 apeluri;
- solicitare informații referitoare la traseul unei conducte de transport gaze naturale pe proprietate personală – 11 apeluri;
- greșeală – 1 apel;
- anunțare eveniment – 1 apel;
- reluare alimentare – 9 apeluri;
- alte probleme – 26 apeluri.
3. Modul de soluţionare a problemelor semnalate.
Toate apelurile telefonice au fost rezolvate operativ.
Pentru detalii suplimentare cu privire la indicatorii de performanta:
Indicatori de performanță pe anul 2015
Indicatorul de performanţă (nr. articolului) |
Obiectiv |
2015 |
IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării la SNT (art.5) |
98% |
100% |
IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a solicitărilor de acces (art.6 lit(a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP4 – Informare cu privire la reluarea prestării serviciului (art.8 (1) lit.(a) şi (b)) |
95% |
100% |
IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului şi reluarea acestuia (art.9 (1)) |
100% |
100% |
IP6 – Rezolvarea reclamaţilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale (art.10 (1) lit (a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă (art.11 alin(2)) |
95% |
99% |
IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, decurgând din alte reglementări ale ANRGN (art.12) |
95% |
100% |
IP11 – Indicatori de siguranţă (art.15 (1) lit. (a)) RCA
(art.15 (1) lit. (b)) NAP
(art.15 (1) lit. (c)) NAPT |
maximum 8,3% |
7,5% |
0,8 |
0,01 |
|
0,1 |
0,00 |
IP10 - Tel Verde: 0800872674 se găseşte pe pagina de internet a societăţii www.transgaz.ro
IP10 – Tel Verde pentru solicitanţi/utilizatori SNT
1. Numărul total de apeluri primite în anul 2015.
LUNA |
NUMAR APELURI |
Ianuarie |
1 |
Februarie |
4 |
Martie |
5 |
Aprilie |
3 |
Mai |
1 |
Iunie |
4 |
Iulie |
5 |
August |
10 |
Septembrie |
15 |
Octombrie |
9 |
Noiembrie |
10 |
Decembrie |
6 |
TOTAL |
73 |
2. Număr de apeluri aferente categoriilor de probleme.
Conţinutul apelurilor:
- solicitare informaţii despre dividende – 5 apeluri;
- greşeală - 10 apeluri;
- solicitari informaţii despre avize – 20 apeluri;
- solicitari informaţii despre platforma GMOIS – 1 apel;
- alte probleme – 35 apeluri;
- informaţii referitoare la traseul unei conducte – 2 apeluri.
3. Modul de soluţionare a problemelor semnalate.
Toate apelurile telefonice au fost rezolvate operativ.
Indicatorul de performanţă (nr. articolului) |
Obiectiv |
2014 |
IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării la SNT (art.5) |
98% |
100% |
IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a solicitărilor de acces (art.6 lit(a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP4 – Informare cu privire la reluarea prestării serviciului (art.8 (1) lit.(a) şi (b)) |
95% |
100% |
IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului şi reluarea acestuia (art.9 (1)) |
100% |
100% |
IP6 – Rezolvarea reclamaţilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale (art.10 (1) lit (a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă (art.11 alin(2)) |
95% |
100% |
IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, decurgând din alte reglementări ale ANRGN (art.12) |
95% |
100% |
IP11 – Indicatori de siguranţă (art.15 (1) lit. (a)) RCA
(art.15 (1) lit. (b)) NAP
(art.15 (1) lit. (c)) NAPT |
maximum 8,3% |
7,4% |
0,8 |
0,01 |
|
0,1 |
0,00 |
Indicatorul de performanţă |
Obiectiv |
2013 |
IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării la SNT (art.5) |
98% |
100% |
IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a solicitărilor de acces (art.6 lit(a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP4 – Informare cu privire la reluarea prestării serviciului (art.8 (1) lit.(a) şi (b)) |
95% |
100% |
IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului şi reluarea acestuia (art.9 (1)) |
100% |
100% |
IP6 – Rezolvarea reclamaţilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale (art.10 (1) lit (a) şi (b)) |
98% |
100% |
IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă (art.11 alin(2)) |
95% |
100% |
IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, decurgând din alte reglementări ale ANRGN (art.12) |
95% |
100% |
IP11 – Indicatori de siguranţă (art.15 (1) lit. (b)) NAP (art.15 (1) lit. (c)) NAPT |
maximum 8,3% |
7,0% |
0,8 |
0,04 |
|
0,1 |
0,00 |
IP10 - Tel Verde: 0800872674 se gaseste pe pagina de internet a societatii http://www.transgaz.ro
Pentru detalii suplimentare cu privire la indicatorii de performanta:
INDICATORI TEHNICI
Capacitatea proiectată a Sistemului Naţional de Transport gaze naturale: aproximativ 30 miliarde mc/an
- cantitate transportată estimată pentru anul 2008: 15,06 miliarde mc
- cantitate transportată in anul 2007: 14,45 miliarde mc
- cantitate transportată in anul 2006: 15,22 miliarde mc
- cantitate transportată in anul 2005: 16,45 miliarde mc
- cantitate transportata in anul 2004: 15,7 miliarde mc
- cantitate transportata in anul 2000: 15,1 miliarde mc
INDICATORI COMERCIALI